Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Proza
(18)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Gry komputerowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(16)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(29)
Bibliobus
(1)
Autor
Hikiert Anna
(10)
Parvela Timo
(6)
Pitkänen Pasi
(6)
Sortland Bjorn
(6)
Graley Sarah
(3)
Hikiert-Bereza Anna
(3)
Kiuru Iwona
(3)
Monster Sfé R
(3)
Czartoryski Bartosz
(2)
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Drozdowska Karolina
(2)
Piersa Krzysztof
(2)
Praski Łukasz
(2)
Beręsewicz Paweł
(1)
Bociański Wojciech
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Cash Hilarie
(1)
Clark Brenda
(1)
Davey Joey
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Dybula-Ostholm Marta
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Faber Marta
(1)
Gołębiewski Krzysztof
(1)
Gołębiewski Łukasz
(1)
Green Jonathan
(1)
Harris Blake J
(1)
Hill Nathan
(1)
Janicka-Olejnik Ewa
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Kozłowski Jerzy
(1)
Kłodecki Mateusz
(1)
Liu Cixin (1963-)
(1)
Marecki Piotr
(1)
McDaniel Kim
(1)
Nowak-Kreyer Maciej
(1)
Olszyński Krzysztof Hubert
(1)
Pufal-Struzik Irena
(1)
Schreier Jason
(1)
Smoleń Dominika
(1)
Stanley Juliet
(1)
Turlo Donata
(1)
Wasilkowska Katarzyna
(1)
Wojtas Michał
(1)
Woronowicz Bohdan T
(1)
Zarawska Patrycja (1970- )
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
9-13 lat
(13)
Młodzież
(13)
Dzieci
(8)
14-17 lat
(6)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura fińska
(6)
Literatura kanadyjska
(4)
Literatura chińska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Literatura dziecięca dla najmłodszych
(6996)
Literatura polska
(4971)
Literatura amerykańska
(3201)
Kobieta
(2167)
Powieść polska
(2021)
Gry komputerowe
(-)
Literatura młodzieżowa polska
(1783)
Literatura kobieca
(1727)
Miłość
(1716)
Literatura angielska
(1692)
Poezja polska
(1437)
Powieść amerykańska
(1318)
Literatura dziecięca polska
(1307)
Rodzina
(1239)
Polska
(1213)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(1127)
Literatura młodzieżowa angielska
(1032)
Powieść młodzieżowa polska
(786)
Przyjaźń
(703)
Literatura norweska
(612)
Powieść angielska
(603)
Literatura francuska
(552)
Tajemnica
(549)
Druga wojna światowa
(537)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(526)
Pamiętniki polskie
(520)
Literatura dziecięca angielska
(494)
Komiksy
(467)
Wielkopolska
(455)
Literatura niemiecka
(447)
Zabójstwo
(437)
Powieść norweska
(404)
Zwierzęta
(404)
Powieść młodzieżowa angielska
(403)
Małżeństwo
(384)
Dziecko
(379)
Sekrety rodzinne
(377)
Boże Narodzenie
(366)
Publicystyka polska
(356)
Śledztwo i dochodzenie
(354)
Powieść współczesna amerykańska
(346)
Powieść młodzieżowa przygodowa polska
(343)
Literatura rosyjska
(341)
Pisarze polscy
(337)
Saga
(331)
Literatura dziecięca amerykańska
(323)
Trudne sytuacje życiowe
(323)
Erotyzm
(316)
Przestępczość zorganizowana
(310)
Rodzeństwo
(307)
Wojsko
(301)
Opowiadania polskie
(300)
Żydzi
(296)
Dramat polski
(295)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(291)
Wojna
(288)
Wojna 1939-1945
(287)
Życie codzienne
(285)
Powieść francuska
(283)
Wybory życiowe
(277)
Film amerykański
(271)
Powieść obyczajowa polska
(270)
Nastolatki
(266)
Literatura
(265)
Policjanci
(262)
Powieść niemiecka
(261)
Osoby zaginione
(254)
Język polski
(246)
Historia
(233)
Uczucia
(233)
Powieść sensacyjna amerykańska
(229)
Matki i córki
(225)
Film polski
(224)
Politycy
(224)
Gostyń (woj. wielkopolskie)
(222)
Jan Paweł II (papież; 1920-2005)
(222)
Dziennikarze
(219)
Romans
(206)
Kultura
(201)
Dzieci
(195)
Piłka nożna
(191)
Powieść historyczna polska
(190)
Romans historyczny amerykański
(190)
Romans historyczny angielski
(186)
Młodzież
(182)
Powieść młodzieżowa przygodowa angielska
(182)
Powieść rosyjska
(182)
Powieść współczesna polska
(182)
Literatura szwedzka
(179)
Magia
(179)
Sztuka
(177)
Polacy za granicą
(176)
Mężczyzna
(173)
Literatura dziecięca francuska
(169)
Teatr polski
(168)
Powieść młodzieżowa fantastyczna amerykańska
(166)
Dziewczęta
(165)
Powieść kryminalna amerykańska
(163)
Powieść młodzieżowa współczesna polska
(163)
Wychowanie w rodzinie
(161)
Powieść młodzieżowa przygodowa amerykańska
(160)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Polska
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Science fiction
(7)
Powieść młodzieżowa przygodowa fińska
(6)
Fantastyka
(5)
Powieść
(4)
Komiks
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Romans
(3)
Poradnik
(2)
Sensacja
(2)
Broszura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Powieść amerykańska
(1)
Powieść młodzieżowa polska
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publicystyka
(1)
Thriller
(1)
Thriller korporacyjny
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W publikacji podjęto próbę ukazania wpływu Internetu i nowych technologii na młode pokolenie. Autorzy artykułów skoncentrowali się przede wszystkim na wskazaniu negatywnych, ale też pozytywnych aspektów korzystania przez dzieci i młodzież z mediów cyfrowych. W książce omawiane są m.in. takie tematy, jak: cyberagresja, wybrane prawno-karne aspekty zwalczania cyberprzestępczości, destruktywny i konstruktywny wpływ gier komputerowych oraz aksjologiczny kontekst funkcjonowania nastolatków w wirtualnym świecie. Autorzy zgodnie podkreślają, że nowe technologie oraz Internet mogą stać się zarówno źródłem poważnych problemów młodzieży, jak i szansą na ich wszechstronny rozwój. Zwracają również uwagę na ciągłą konieczność podejmowania działań profilaktycznych, edukacyjnych i informacyjnych w celu ograniczenia negatywnych wpływów świata cyfrowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wspomnienie o Przyszłości Ziemi ; t. 1)
Podczas rewolucji kulturalnej w Chinach tajna baza wojskowa Czerwony Brzeg wysyła sygnały w kosmos w poszukiwaniu inteligentnego życia pozaziemskiego. Do prac zostaje włączona Ye Wenjie, córka wybitnego fizyka zamordowanego przez czerwonogwardzistów, i dzięki niej badacze w końcu nawiązują kontakt z obcą cywilizacją stojącą u progu zagłady. W XXI wieku naukowiec Wang Miao zostaje członkiem komisji badającej przyczyny serii samobójstw czołowych fizyków. W wyniku prywatnego dochodzenia natyka się na tajemniczą grę wirtualną o nazwie Trzy ciała, której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Niebawem odkrywa, że świat tej gry wcale nie jest fikcją... Nagroda Hugo (jedna z najbardziej prestiżowych nagród za utwory z gatunku science fiction i fantasy) dla najlepszej powieści za 2014.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F (1 egz.)
Książka
Gra komputerowa
W koszyku
Technologia ma współcześnie krótki żywot. Nowe platformy zabijane są przez nowsze, nowsze przez jeszcze nowsze, jeszcze nowsze przez… - i tak w nieskończoność. Odpowiedzią na to przyspieszenie jest powrót do urządzeń wypartych i martwych. Robbo. Solucja zawiera tekst wygenerowany na ośmiobitowym komputerze Atari, okładkę do książki zaprojektowano na Atari STE, a na Atari TT wykonany został skład tekstu. Atari zaprzestano produkować w połowie lat 90.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klimat na Ziemi się zmienia, zniszczona i przeludniona planeta nie zdoła wyżywić swoich mieszkańców. Ludzkości grozi zagłada.Nastolatki na całym świecie grają w arcytrudną grę komputerową Kepler62. Trzynastoletni Ari i jego młodszy brat zdobywają grę.podejmują wyzwanie i rozpoczyna się wyscig z czasem.Czy uda im się przejść na najwyższy poziom? I czy nagroda okaże się warta wysiłku?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kepler62 – przygoda trwa. Marie ma 14 lat i bardzo chce dotrzeć na ostatni poziom gry, używa do tego niekonwencjonalnych metod. Tymczasem wśród dzieci szerzą się opowieści o tajemniczej wyprawie na odległą planetę. Czy będzie można na niej zamieszkać? Co kryje strzeżona strefa 51 i czy zasługuje na swoją reputację? I gdzie przebywają Ari i Joni?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kepler62 – przygoda trwa...Nadszedł czas. Nastolatki wyruszają w kosmos w poszukiwaniu nowych światów...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tętniąca zielenią planeta Kepler62e – w porównaniu ze zniszczoną Ziemią wydaje się rajem, ale skrywa wiele niespodzianek i niebezpiecznych tajemnic...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po strasznych przeżyciach w wiosce Szeptaczy życie na planecie Kepler62 tylko pozornie wraca do normy. Joni na szczęście czuje się już lepiej, ale nie może wybaczyć sobie tego, co się stało. Ari pilnie strzeże swojego sekretu, a Marie znika na całe dnie i nikt nie wie, gdzie. Kiedy Ari i Marie znajdują tajemniczą wiadomość nadesłaną przez dziwną sondę, orientują się, że jedno z nich wie więcej od pozostałych… Prawda o tym, po co naprawdę zostali wysłani na tę wyprawę, okaże się straszniejsza od najgorszych koszmarów. Tymczasem idzie zima, a ON zaczyna się budzić…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tętniąca zielenią planeta Kepler62e – w porównaniu ze zniszczoną Ziemią wydaje się rajem, ale skrywa wiele niespodzianek i niebezpiecznych tajemnic...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : MUZA, 2015. - 254, [1] s. ; 20 cm.
(Drogowskazy)
„OCD-10” - to nie jest nazwa kolejnej gry komputerowej, ale numer klasyfikacyjny na międzynarodowej liście chorób, za jaką uznano uzależnienie od grania. Może ono wywołać poważne zaburzenia psychiczne, takie jak agresja, wyobcowanie ze środowiska, depresja, a także doprowadzić do licznych dolegliwości fizycznych. Ta książka nie jest jednak typowym poradnikiem. Jest jednocześnie historią życia nałogowego gracza, który skończył studia, został dziennikarzem, pozostaje w szczęśliwym związku. Mimo wyobcowania i nałogu wrócił do społeczeństwa, a to niesie pociechę i nadzieję.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun 2.0. / Krzysztof Piersa - Wydanie 2 uzupełnione. - Warszawa : Muza, 2021. - 374, [10] stron ; 20 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gaming house / Dominika Smoleń. - Warszawa : Wydawnictwo WasPos, 2019. - 369, [1] strona ; 21 cm.
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Jeden dom. Ośmioro przyjaciół, którzy są geekami komputerowymi. Przygody, które potrafią rozbawić do łez. Kiedy grupa znajomych zdecydowała się zamieszkać razem, nie zdawała sobie nawet sprawy z tego, jak wiele rzeczy może nie wyjść po ich myśli i jak wiele dramatów może zawitać do ich życia. Jak każdy jednak wie - na przyjaciół zawsze można liczyć. Pytanie tylko - czy na tych też? "Gaming house" to wspaniała, lekko humorystyczna historia, która wprowadzi w Wasze życie wiele uśmiechu. Dajcie jej szansę i pozwólcie zanurzyć się w wir prawdziwej miłości i ponadczasowej przyjaźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bela żyje w niedalekiej przyszłości, kiedy stacjonarne komputery i laptopy to już przeżytek, a nastolatkowie zamiast podręczników noszą do szkoły supernowoczesne Brainy. W dniu swoich trzynastych urodzin dziewczyna znajduje ukryty w kanapie stary pendrive. W towarzystwie Leo, najlepszego przyjaciela i matematycznego geniusza, Bela uruchamia pendrive i daje się wciągnąć w komputerową grę logiczną, do której zaprasza ich przewodnik, tajemniczy Mister X. Wkrótce okazuje się, że intrygująca łamigłówka ma drugie dno, a kolejne wskazówki niespodziewanie ujawniają rodzinną tajemnicę…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej