Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(5)
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Gasparski Wojciech
(1)
Goleman Daniel
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Kucewicz Katarzyna
(1)
Kuciński Kazimierz
(1)
Kuś Grażyna
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Literatura dziecięca dla najmłodszych
(6996)
Literatura polska
(4971)
Literatura amerykańska
(3201)
Kobieta
(2167)
Powieść polska
(2021)
Konsumenci
(-)
Literatura młodzieżowa polska
(1783)
Literatura kobieca
(1727)
Miłość
(1717)
Literatura angielska
(1692)
Poezja polska
(1437)
Powieść amerykańska
(1318)
Literatura dziecięca polska
(1307)
Rodzina
(1241)
Polska
(1213)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(1127)
Literatura młodzieżowa angielska
(1032)
Powieść młodzieżowa polska
(786)
Przyjaźń
(705)
Literatura norweska
(612)
Powieść angielska
(603)
Literatura francuska
(552)
Tajemnica
(549)
Druga wojna światowa
(537)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(526)
Pamiętniki polskie
(520)
Literatura dziecięca angielska
(494)
Komiksy
(467)
Wielkopolska
(455)
Literatura niemiecka
(447)
Zabójstwo
(438)
Zwierzęta
(406)
Powieść norweska
(404)
Powieść młodzieżowa angielska
(403)
Małżeństwo
(384)
Dziecko
(379)
Sekrety rodzinne
(377)
Boże Narodzenie
(366)
Publicystyka polska
(356)
Śledztwo i dochodzenie
(355)
Powieść współczesna amerykańska
(346)
Powieść młodzieżowa przygodowa polska
(343)
Literatura rosyjska
(341)
Pisarze polscy
(337)
Saga
(331)
Literatura dziecięca amerykańska
(323)
Trudne sytuacje życiowe
(323)
Erotyzm
(316)
Przestępczość zorganizowana
(311)
Rodzeństwo
(307)
Wojsko
(301)
Opowiadania polskie
(300)
Żydzi
(296)
Dramat polski
(295)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(291)
Wojna
(288)
Wojna 1939-1945
(287)
Życie codzienne
(287)
Powieść francuska
(283)
Wybory życiowe
(277)
Film amerykański
(271)
Powieść obyczajowa polska
(270)
Nastolatki
(268)
Literatura
(265)
Policjanci
(263)
Powieść niemiecka
(261)
Osoby zaginione
(254)
Język polski
(246)
Uczucia
(234)
Historia
(233)
Powieść sensacyjna amerykańska
(229)
Matki i córki
(225)
Film polski
(224)
Politycy
(224)
Gostyń (woj. wielkopolskie)
(222)
Jan Paweł II (papież; 1920-2005)
(222)
Dziennikarze
(219)
Romans
(206)
Kultura
(201)
Dzieci
(196)
Piłka nożna
(194)
Powieść historyczna polska
(190)
Romans historyczny amerykański
(190)
Romans historyczny angielski
(186)
Młodzież
(182)
Powieść młodzieżowa przygodowa angielska
(182)
Powieść rosyjska
(182)
Powieść współczesna polska
(182)
Literatura szwedzka
(179)
Magia
(179)
Sztuka
(177)
Polacy za granicą
(176)
Mężczyzna
(174)
Literatura dziecięca francuska
(169)
Dziewczęta
(168)
Teatr polski
(168)
Powieść młodzieżowa fantastyczna amerykańska
(166)
Powieść kryminalna amerykańska
(163)
Powieść młodzieżowa współczesna polska
(163)
Wychowanie w rodzinie
(161)
Powieść młodzieżowa przygodowa amerykańska
(160)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks
Biznes, etyka, odpowiedzialność Książka jest unikalnym na polskim rynku kompendium wiedzy, stworzonym przez najlepszych ekspertów w dziedzinie filozofii, socjologii i ekonomii, co sprawia że jest doskonałym, wyczerpującym źródłem informacji na temat etyki w biznesie. Autorzy omawiają szeroko dyskutowane obecnie tematy, jak koncepcja zrównoważonego rozwoju, whistleblowing, ład korporacyjny czy społeczna odpowiedzialność biznesu, uzupełniając je niezbędnymi podstawami teoretycznymi. Jednocześnie wskazują na praktyczne wykorzystanie omawianych zagadnień, omawiając zasady etycznego postępowania wobec wszystkich najważniejszych partnerów firmy. Pozwala to czytelnikowi na dogłębne zrozumienie tematu, zaczynając od decyzji jednostki, a kończąc na ogólnie przyjętych zasadach w biznesie międzynarodowym. Książka jest przeznaczona dla menadżerów, studentów, pracowników firm oraz wszystkich, którzy chcieliby się zapoznać z tą tematyką. Zapewnia odpowiedzi na pojawiające się nowe dylematy moralne wynikające z ciągłych zmian gospodarczych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 Cz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Daniel Goleman, autor takich bestsellerów jak Inteligencja społeczna i Emocje destrukcyjne, ujawnia, w jaki sposób to, co wytwarzamy i kupujemy może skrycie wpływać na środowisko naturalne i pokazuje, w jaki sposób podmioty działające na nowoczesnym rynku mogą się stawać pionierami istotnych zmian niezbędnych do ratowania naszej planety. Chętnie wrzucamy butelki do pojemników na surowce wtórne, ale jednocześnie przemierzamy całe kilometry naszymi paliwożernymi samochodami, by zrobić zakupy. Do sklepu zabieramy ekologiczne torby, ale kupujemy owoce z Ameryki Południowej. David Goleman tłumaczy w swej książce dlaczego äzielone to mirażö i dowodzi, jacy jesteśmy niekonsekwentni w naszym podejściu do kryzysu ekologicznego. W oparciu o wyniki przełomowych badań Goleman wyjaśnia, dlaczego jako konsumenci nie potrafimy się rozeznać w tym, jak szkodliwe są nasze zakupy dla środowiska naturalnego i naszego zdrowia. Zbiorowo nie przyjmujemy do wiadomości, jak szkodliwe są rzeczy, które wytwarzamy i kupujemy. Problem dodatkowo pogłębia zjawisko zaciemniania informacji na temat szkodliwości dóbr, które produkujemy, importujemy, pakujemy, dystrybuujemy i wyrzucamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 241-244.
Zakupy są dla ciebie lekarstwem na stres? Zdarza ci się kupować rzeczy, których nie potrzebujesz lub na które cię nie stać? Często masz wyrzuty sumienia z powodu zrobionych zakupów? Jeśli tak, prawdopodobnie jesteś zakupoholiczką/zakupoholikiem. Jednak od nałogu kupowania można się uwolnić! W Polsce z uzależnieniem od zakupów boryka się ok. 2 mln ludzi. Nałóg kompulsywnego kupowania dotyczy zarówno kobiet (80%), jak i mężczyzn. Częściej mieszkańców dużych miast, osób z wyższym wykształceniem i zamożnych. Zakupoholizm to pierwsza na polskim rynku książka dotycząca kompulsywnych zakupów, która zawiera autorski program pracy z własnymi przekonaniami oraz szczegółowy test pozwalający ocenić stopień uzależnienia od zakupów. Poradnik skonstruowany jest tak, jak przebiegałby warsztat samokontroli podczas indywidualnej terapii z psychologiem. W drodze ku wolności od przymusu kupowania towarzyszy Katarzyna Kucewicz, doświadczona psycholożka i psychoterapeutka, która wskazuje, jak poradzić sobie z głodem zakupowym, i pomaga w podjęciu dobrej decyzji: kupić czy nie kupić?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania / Grażyna Kuś. - Gdynia : Novae Res, 2011. - 308, [1]s. : rys., tab., wykr. ; 22cm.
Bibliogr.s.255-273
W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do äprzejęcia kontroliö nad informacją o produkcie i jego oferencie, firmy zaczęły przywiązywać większą wagę do budowania z nim trwałych relacji poprzez sprawną komunikację. Współczesny konsument sam bowiem wyznacza zakres wiedzy, która jest mu niezbędna do podjęcia decyzji o zakupie, a oferent produktu powinien mu to umożliwić poprzez tworzenie zintegrowanych systemów komunikowania. W niniejszej książce przedstawiono systemy i źródła informacji, wpływające na decyzje zakupowe konsumentów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na występujące zróżnicowanie. Materiał empiryczny został skonfrontowany z istniejącymi możliwościami korzystania z wielorakich źródeł informacji É zarówno tych tworzonych przez oferentów produktów, jak i tych, na które nie mają oni wpływu lub wpływają w sposób pośredni. Uwzględnia również świadomość polskich konsumentów w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Warszawa : Difin, 1998. - 150s. : tab.,wykr. ; 21cm.
Bibliogr.s.150
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej