Badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(11)
Czytelnia dla Dorosłych
(2)
Autor
Musiałkiewicz Jacek
(3)
Michalski Eugeniusz
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Behrer Mattias
(1)
Bergh Joeri van den
(1)
Florek M
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kerkstoel Gert
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Konewka Michał
(1)
Kotler Philip
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Limański Andrzej
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Styś Aniela
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szulce H
(1)
Thomas Michael J
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Woźniczka Małgorzata
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Żyminkowski T
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Literatura dziecięca dla najmłodszych
(6996)
Literatura polska
(4971)
Literatura amerykańska
(3201)
Kobieta
(2165)
Powieść polska
(2021)
Badania marketingowe
(-)
Literatura młodzieżowa polska
(1783)
Literatura kobieca
(1727)
Miłość
(1716)
Literatura angielska
(1692)
Poezja polska
(1437)
Powieść amerykańska
(1318)
Literatura dziecięca polska
(1307)
Rodzina
(1238)
Polska
(1213)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(1127)
Literatura młodzieżowa angielska
(1032)
Powieść młodzieżowa polska
(786)
Przyjaźń
(703)
Literatura norweska
(612)
Powieść angielska
(603)
Literatura francuska
(552)
Tajemnica
(549)
Druga wojna światowa
(537)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(526)
Pamiętniki polskie
(520)
Literatura dziecięca angielska
(494)
Komiksy
(467)
Wielkopolska
(455)
Literatura niemiecka
(447)
Zabójstwo
(437)
Powieść norweska
(404)
Powieść młodzieżowa angielska
(403)
Zwierzęta
(401)
Małżeństwo
(384)
Dziecko
(379)
Sekrety rodzinne
(377)
Boże Narodzenie
(365)
Publicystyka polska
(356)
Śledztwo i dochodzenie
(354)
Powieść współczesna amerykańska
(346)
Powieść młodzieżowa przygodowa polska
(343)
Literatura rosyjska
(341)
Pisarze polscy
(337)
Saga
(331)
Literatura dziecięca amerykańska
(323)
Trudne sytuacje życiowe
(322)
Erotyzm
(315)
Przestępczość zorganizowana
(310)
Rodzeństwo
(303)
Wojsko
(301)
Opowiadania polskie
(300)
Żydzi
(296)
Dramat polski
(295)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(291)
Wojna
(288)
Wojna 1939-1945
(287)
Życie codzienne
(285)
Powieść francuska
(283)
Wybory życiowe
(277)
Film amerykański
(271)
Powieść obyczajowa polska
(270)
Literatura
(265)
Nastolatki
(263)
Policjanci
(262)
Powieść niemiecka
(261)
Osoby zaginione
(254)
Język polski
(246)
Historia
(233)
Uczucia
(232)
Powieść sensacyjna amerykańska
(229)
Matki i córki
(225)
Film polski
(224)
Politycy
(224)
Gostyń (woj. wielkopolskie)
(222)
Jan Paweł II (papież; 1920-2005)
(222)
Dziennikarze
(219)
Romans
(206)
Kultura
(201)
Dzieci
(195)
Piłka nożna
(191)
Powieść historyczna polska
(190)
Romans historyczny amerykański
(190)
Romans historyczny angielski
(186)
Młodzież
(182)
Powieść młodzieżowa przygodowa angielska
(182)
Powieść rosyjska
(182)
Powieść współczesna polska
(182)
Literatura szwedzka
(179)
Magia
(178)
Sztuka
(177)
Polacy za granicą
(176)
Mężczyzna
(173)
Literatura dziecięca francuska
(169)
Teatr polski
(168)
Powieść młodzieżowa fantastyczna amerykańska
(166)
Dziewczęta
(165)
Powieść kryminalna amerykańska
(163)
Powieść młodzieżowa współczesna polska
(163)
Wychowanie w rodzinie
(161)
Powieść młodzieżowa przygodowa amerykańska
(160)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1980-1996, nazywani również pokoleniem Milenium, następną generacją czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich określisz, masz do czynienia z jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Została uznana za najlepszy tytuł marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiązkowa dla osób zajmujących się brandingiem, komunikacją czy marketingiem. Jej lektura może być interesująca dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć się, dlaczego ma ona tak wielki wpływ na zmiany zachodzące w otaczającym świecie. Autorom książki udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność została potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z właścicielami największych światowych marek, w tym H&M, Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do tych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę do stworzenia marki rozpoznawalnej, odnoszącej sukcesy i gwarantującej zyski - marki, którą pokocha pokolenie Y.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / Karolina Janiszewska [i in.]. - Warszawa, Bielsko-Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009. - 359s. : fot. kolor. ; 25cm.
(ParkEdukacja)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polse i na świecie. Część druga dotyczy terii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odpowiedzieć na pytania: co przyciaga uwagę odbiorców , jak zdobyć zaufanie i wykreować potrzebę na dany produkt. Omówione zostały też zagadnienia z zakresu retoryki reklamy, m.in. schematy argumentacyjne czy tropy i i figury wykorzystywane w rekalmie. W części trzeciej Czytelnik znajdzie informacje dotyczące aspektów praktycznych reklamy czyli o procesie tworzenia kampanii reklamowych. W książce są wiadmości dotyczące podziału i funkcji agencji reklamowych i domów mediowych, badań marketingowych, elementów strategii kampanii reklamowej oraz planowania mediów. Czytelnik dowie się jak badać skutecznośc reklamy oraz zapozna się z prawnymi jej aspektami.?Wiedza o reklamie? to książka dla uczniów i studentów oraz dla wszystkich zainteresowanych reklamą ? jej teorią oraz funkcjonowaniem w życiu codziennym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing: podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wyd.13 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 644, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s.633-636.
Indeks.
Kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu, ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem, omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami. Podręcznik jest bogato ilustrowany rysunkami i przykładami opartymi na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw. Książka zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i tematy do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka
W koszyku
Marketing / Jacek Musiałkiewicz. - [Wyd.2]. - Warszawa : Ekonomik, 2000. - 190s. : rys.,tab.,wykr. ; 21cm.
Bibliogr.s.162-165
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 M (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Jacek Musiałkiewicz. - [Wyd.3]. - Warszawa : Ekonomik, 2006. - 156s. : rys.,wykr.,tab. ; 21cm.
Bibliogr.s.162-165
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 M (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 Cz (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Technik handlowiec)
Bibliogr.s.[254]
Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodach do nauczania zawodu technik ekonomista i technik handlowiec na poziomie technikum i szkoły policealnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 Cz (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej